Jak się czujesz?
Specjalne zamówienia

Wykonujemy także stroje, indywidualne, na specjalne zamówienia naszych Klientów.

Stroje szyte na miare według życzenia klienta.

Regulamin

REGULAMIN

 

Niniejszy regulamin określa zasady zakupów w Sklepie Internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.ekomod.pl  i  oznacza deklarację zapoznania się z regulaminem oraz akceptację reguł w nim zawartych.

 

INFORMACJE OGÓLNE

 

1.       Wszelkie dane osobowe naszych klientów są zbierane i przetwarzane z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa, które określono w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Klient ma możliwość edycji swoich danych osobiście lub za pośrednictwem obsługi sklepu. Uwaga: dane osobowe nie są udostępniane osobom lub firmom zewnętrznym.

 

2.   Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia i automatyczne przesłanie go do nas.

 

 3.     Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia. Zamówienia można składać  e-mailem przez całą dobę lub telefonicznie przez cały dzień.
                   
4.     Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon. Dokument ten jest wystawiany  w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

5.     Służymy każdemu Klientowi radą i pomocą przy dokonywaniu zakupów.
Uwaga: Nie ponosimy odpowiedzialności za decyzje co do doboru rozmiaru dokonywanego bez konsultacji z nami.
Uwaga : Nie możemy anulować zamówienia, które jest "już w realizacji" gdy klient zamówił szycie na miarę lub wg. jego wskazówek.

Uwaga: nie ponosimy tez odpowiedzialności za źle podane wymiary np. obwód głowy lub padanie bardziej szczegółowych wymiarów.

6.      Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. 
   
7.       Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem lub telefonicznie informację o jego przyjęciu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się od razu lub jeśli jest to strój wymagający dłuższego czasu  jego realizacji od 1-7  dni roboczych.

8.     Podane w sklepie ceny są cenami brutto. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez klienta zamówienia i nie ulega zmianie nawet w przypadku wzrostu cen wyrobów w serwisie.

9.     Dodatkowym kosztem jaki ponosi klient jest koszt przesyłki, który uzależniony jest od masy paczki (więcej szczegółów pod linkiem informacyjnym :
Płatność i wysyłka  )

 

10.  Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany ceny oraz asortymentu z jednoczesnym powiadomieniem Kupującego w sytuacji mającej bezpośredni wpływ na złożone zamówienie. Zamówione produkty przed zmianą ceny zostaną wysłane klientowi po cenie z dnia zakupu.

11.   Jako producent gwarantujemy, że wszystkie sprzedawane przez nas produkty są całkowicie nowe i nieużywane oraz szyte są w Polsce.

 

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

1.    Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

2.    Oferowane przez nas stroje są niektóre już gotowe (te które posiadamy na stanie) lub na bieżąco szyte (ich czas realizacji 1-7 dni) i szyte dokładnie na miarę lub wg. życzeń klienta za dodatkową (niewielką) dopłatą (czas realizacji 2-14 dni). Stroje, które są dostępne w chwili zakupu są wysyłane zgodnie z trybem, który określają formy płatności. Natomiast jeżeli dany strój będzie szyty na miarę lub w danym dniu jest go brak, należy liczyć się z wydłużeniem terminu realizacji zamówienia, który może wynosić od 2-14 dni. W związku z powyższym dobrze jest się skontaktować z firmą EKOMOD w celu określenia jego dostępności  i terminu na kiedy jest on potrzebny.

 

3.    Termin otrzymania przesyłki  to:  czas realizacji + czas dostawy
Przesyłki dostarczane są głównie przez Pocztę Polską jako przesyłki priorytetowe lub na życzenie klienta po wcześniejszym uzgodnieniu możemy je wysłać firma GLS lub InPost ale tylko po  wczesniejszym tez dokonaniu wpłaty na nasze konto za strój oraz za przesyłkę.

Przesyłki zagraniczne ustalene są indywidualnie w zależności od kraju do którego mają być wysłane.

4.      Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przelew na konto firmy „Ekomod” przed wysłaniem zamówienia;
- opłata na poczcie lub u listonosza po otrzymaniu przesyłki - za pobraniem;
więcej szczegółów pod linkiem informacyjnym :  
Płatność i wysyłka

5.       Istnieje możliwość wysłania paczki za granicę - tylko po wcześniejszym dokonaniu przelewu oraz uzgodnieniach telefonicznych lub e-mailem kosztu  przesyłki.

6.       Wszyskie paczki wysyłane są jako przesyłka priorytetowa.

 

7.      Istnieje możłiwość odbioru osobistego po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub e-mailem.

 

8.      Reszta zasad wg. zakładki "Płatność i wysyłka".

 


ZWROTY / WYMIANA / REKLAMACJA


1.      Każdy zakupiony produkt (ale nie ten szyty wg. wskazań klienta) można zwrócić po wcześniejszym ustaleniu  przyczyny w ciągu 7 dni od odebrania przesyłki - klient odpowiada wtedy za koszty przesyłki. Wysyła do nas dany produkt, a my po otrzymaniu paczki i określeniu jego stanu ogólnego (tzn. czy nie był używany bo tacy też już się zdarzali) zwracamy daną kwotę lub proponujemy coś w zamian.
Uwaga !!! Zwrot produktów szytych na zamówienie i wg. wskazówek klienta  możliwy jest jedynie w wyjątkowych przypadkach.
Pamiętajcie : Jesteśmy tutaj po to by pomóc Wam w wybraniu jak najlepszego rozmiaru i produktu. Jeśli jednak z jakichś powodów produkt jaki otrzymaliście różni się od
 zamawianego przez Was macie oczywiste prawo go zwrócić. Prześlemy wtedy wcześniej wpłaconą kwotę na podane prze Państwa konto lub wyslemy coś w zamian.

 
2.       W innych przypadkach możliwość zwrotu danego produktu zależy od takich czynników jak jego cena, rozmiar oraz historia zamówień danego klienta.
Uwaga!!! Wszystkie produkty jakie przyjmujemy do zwrotu muszą być w nienaruszonym stanie (towar nie nosi śladów użytkowania, posiada oryginalne opakowanie i doczepioną metkę). A wszelkie wady towaru, zauważone braki, jaki i błędnie zrealizowane zamówienia powinny zostać zgłoszone e-mailem nie później niż 3 dni od otrzymania przez Klienta towaru.

3.      W przypadku gdy produkt okazuje się wadliwy, klient ma pełne prawo do reklamacji. Wówczas ma obowiązek skontaktować się z nami do 3 dni od otrzymania przesyłki a my w zależności od tego jakiego rodzaju jest to wada czy usterka, wyjaśnimy jakie kroki zostaną poczynione w tym kierunku.
Wadliwy produkt zostanie najprawdopodobniej skierowany do rzeczoznawcy wraz z dokumentacją od klienta, która powinna zawierać informacje na temat : klienta (imię i nazwisko, adres, numer telefonu kontaktowego) , daty zakupu , zauważonych wad oraz okoliczności w jakich się one ujawniły oraz sugerowanej formy rekompensaty.
Po otrzymaniu opinii od rzeczoznawcy na temat : 
- zasadności reklamacji - zależnie od wady i wskazania rzeczoznawcy stosuje się : usunięcie wady/naprawa , rekompensata częściowa , rekompensata całościowa/wymiana produktu na nowy
 - niezasadności reklamacji (np. produkt nie był używany zgodnie z przeznaczeniem) - produkt jest odsyłany do klienta, który pokrywa koszt przesyłki i opinii rzeczoznawcy wg. aktualnego na dany moment cennika.

 

 

Witamy

“EKOMOD” Sp. z o. o. w Będzinie wita Państwa

Nasza firma oferuje w sprzedaży stroje do przebrania, stroje karnawałowe, stroje teatralne dla dzieci i dorosłych (stroje gotowe jak i szyte na miarę w/g życzenia klienta)

e-mail: ekomod@ekomod.pl    lub     ekomod_stroje@interia.pl

Pracownia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00-15.00

kontakt telefoniczny przez cały dzień pod numerem:
502  232  237

Subskrypcja: Wpisz swój adres e-mail, aby być informowany o naszych promocjach i nowościach w sklepie